luni, 2 septembrie 2019

Secretele mele personale pentru învățarea a 21 de limbi - partea I


Astăzi, vom începe o serie în care voi împărtăși trucurile și strategiile mele personale pentru învățarea a 21 de limbi. Dacă sunteți nerăbdători, vă recomand cartea „Metoda GO” (consultați linkul de mai jos). Cu toate acestea, în timp ce în carte veți obține un sistem general despre modul în care vă puteți structura învățarea, aici voi dezvălui ce a funcționat personal pentru mine.

Să începem menționând ceea ce nu am făcut.

- Presiune de timp excesivă. Nu m-am deranjat niciodată să învăț o limbă într-o lună, așa cum promit multe cursuri de limbă.
- Aproape că nu am luat cursuri de limbi străine.
- Nu am folosit aplicații de limbă.
- Nu am urmat niciodată tehnici speciale pentru învățare accelerată.
- Nu am depins de vizitarea țărilor în care se vorbesc limbile respective.
- De obicei (!), nu mă supăr când fac greșeli sau primesc feedback rău.
- Aproape niciodată nu folosesc manuale și nici nu fac exerciții de gramatică.

Ce m-a ajutat?

Sfat 1: Simplicitate maximă

În prezent, mi-am propus provocarea de a învăța azera și olandeza pentru a putea avea un podcast săptămânal în fiecare dintre acestea în decurs de douăsprezece luni. Să luăm prima limbă. Singurele mele instrumente sunt: ​​un dicționar azer-englez, un manual subțire pentru gramatica de bază, acces la radio online, Google translate (pentru verificări periodice asupra structurii propozițiilor) și Wikipedia. 

Cu acest suport, folosesc câteva tehnici de bază despre care vă voi spune mai multe în această serie.

Întrebarea esențială este: de ce instrumente și material am nevoie cu adevărat? Cei mai mulți elevi încep să strângă frenetic manuale, supraconsumând videoclipuri pe Youtube și risipind timpul prețios cu diverse aplicații. La urma urmei, esența este: pentru a învăța o limbă, am nevoie de vocabular, reguli despre cum pot transforma și combina cuvinte și să mă exersez în producerea propriilor propoziții.

(va urma)


Metoda GO
"Locuiesc în Germania de ani de zile. Am trecut prin toate nivelurile și am susținut examenele necesare. Cu toate acestea, încă mai fac prea multe greșeli pentru a obține o ocupație serioasă în profesia mea ".

Este ușor să începi o limbă străină. Este nevoie doar de practică și de a trăi în străinătate pentru a deveni fluent. Dar pentru a învăța ultimele (!) 5% și a vorbi fără greșeli, totuși, vei avea nevoie de o abordare complet diferită.
Metoda GO te ajută să scapi de greșelile cronice de gramatică și pronunție prin aplicarea psihologiei și a principiilor managementului calității.

Oferim cursuri corective pentru anumite limbi, precum și un sistem general de îmbunătățire a utilizării oricărei limbi. Sprijinim companiile în îmbunătățirea competenței lingvistice a angajaților-cheie.

Gerhard J. Ohrband
A ajutat mai mult de 1200 de studenți să își îndrepte studiile și cariera profesională prin obținerea unor abilități excelente de limbile germană și spaniolă.

Psiholog și profesor de limbi străine, din Hamburg / Germania (* 1979). Căsătorit, un fiu. Master în psihologie de la Universitatea din Hamburg. Peste 15 ani de experiență ca profesor universitar în psihologie, precum și consultant pentru UNICEF, Terre des Hommes, OIM, UE și companii private. Vorbește 21 de limbi.

Contact
Scrie-ne un e-mail: gerhard.j.ohrband@gmail.com
Cursurile noastre online: https://gerhards-school.thinkific.com/
Podcastul “Germana cu Gerhard”: https://anchor.fm/germana-cu-gerhard/
Pagina noastră pe Facebook: https://www.facebook.com/MetodaGO/
Dacă doriți să economisiți timp în învățarea unei limbi străine fără profesor, vă rugăm să testați cartea mea "Metoda GO" pe Amazon.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu